آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

شیرینی نان قندی قزوین




اگه قزوین رفته باشید حتما با شیرینی هاش آشنا هستید
و اگه شیرینی نان قندیشو یبارخورده باشید
 شک نکنید که هی دلتون هوای این شیرینی رو خواهدکرد
بلی
چندوقتی بود ما دلمون هوای شیرینی نان قندیای قزوین روکرده بود بعدبه خاطر یه شیرینی هم که نمیشدتاااااااا قزوین رفت
برا همین راهی نمیموند جز شبیه سازی
برا شبیه سازی رفتم سروقت عمو گوگل نازنین گفتم یه دستور خوب برای ما بپیدا و خداییشم خوب دستوری پیدایید
اینم بگم از ماه رمضونه  دستور این شیرینی رو پیدا کردم تا بالاخره امروز درستیدمش یه همچین زرنگی هستم من
شیرینی های تو عکس هم داغه مواظب باشید نسوزید
وازطعمشم بخوام براتون بگم
 طعمش خود خود خود طعم شیرینی نان قندی قزوین شد
قراره انقد ازش درست کنم که ازتهران به قزوین صادر کنیم
اما بریم ببینیم چطوری درست شد این شیرینی
 
ادامه مطلب ...