آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

خورشت قیمه فوری

سلام

قیمه امروزو از روی دستور پخت همون سایتی که معرفی کردم درست کردم البته با یه مقداری تغییرات.که تقریبا از قیمه های همیشگی زودتر آماده میشه.ساعت 12 ظهر تازه یادم افتاد نهار درست نکردمدر یک حرکت انتحاری رفتم برنج و لپه خیسوندم و از اونجایی که گوشت دیر پخته میشه به جاش از گوشت چرخ کرده استفاده کردم.و طعمش خیلی جدید و خوشمزه شده بود،طوری که همه راضی بودن


  ادامه مطلب ...

معرفی سایت" چی بپزم"

سلام

تو این سایت میتونید هر ماده غذایی که تو خونتون دارید وارد کنید و بعد بع شما دستور غذایی ای رو میده که با این مواد میتونید تهیه کنید.


چی بپزم

نکته های خوشمزه

سلام

چندتا نکته ی آشپزی یه جا دیدم

گفتم برای شما هم بزارم شاید براتون جالب باشه

کلا آشپزهای خوب با همین نکته از باقی آشپزا متمایز میشن

هر کدومو که امتحان کردین و دیدین راست میگه

اینجا بگین ممنون میشمday dreaming


ادامه مطلب ...

آشپزچه سیما در آشپزخانه

و هم اینک این آشپزچه سیماست که با استفاده از رسپی های وبلاگ مارو شگفت زده میکنههه

این شما و این هم کباب تابه ای های خوشمزه و و خوشگل سیما گلی با رسپی این پست.

.

.

 

ادامه مطلب ...

کیک یزدی (دوتخم مرغی)


سلام به همه ی دوستداران کیک یزدی

 

ادامه مطلب ...