آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

سوگلی هستم یک آشپزچه

به نام خدا

سلام ملت.خوبید؟اینجانب سوگلی هستم یک آشپزچه کم حوصله و شلخته:| که قصد دارد ازین شلختگی در راستای اهداف عام المنفعه استفاده کند.

من غذاهای خاص بلد نیستم.از الان بگم که انتظار نداشته باشیدمثلا نهایتش املت و این چیزا

خودم تقریبا همه چی میخورم جز باقالی پلو و بادمجون و کشک و سیرابی.از غذاهای سس دار و تند خوشم میاد.انواع ماکارونی و پیتزا و کتلت و قرمه سبزی رو دوست دارم.به شیرینیجاتم خیلی علاقمندم

حدیث گفت امکاناتم رو بنویسم:دی والا ما ایمکاناتمون کجا بود؟ما یه آتیش تو حیاط روشن میکنیم غذامونو روش میپزیماجاق گاز و ماکروویو هم نداریم.اصلا کار با ماکرویو رو زیاد بلد نیستیم چون چند بار که دماشو تنظیم کردیم غذامون داغون شد آقااا اصلا له له.

ایشالا هیچ وقت گشنه نمونید و اینقدی سالم باشید که از هر غذایی بتونید استفاده کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 22:10

سلام سوگلی یک آشپزچه
یه سوال
شما قبل اینکه آشپزچه بشید طنزپرداز نبودید؟

سلام حدیث یک آشپزچه
من تو هر زمینه ای فعالیت کردم و یک چشمه از استعدادامو نشون دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد