آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

30MA هستم یک آشپزچه

به نام خدا

سلام

سیما هستم یک آشپزچه اجباری!!!

ده سال پیش توفیق اجباری نصیبم شد و جبر روزگار من و آشپزی و آشپزخونه رو با هم آشنا کرد

بطور قطع آشپزی از علاقه مندیهام نیست

و فقط بهش به عنوان یه نیاز نگاه میکنم تا تفریح و سرگرمی

حدود یک سالی هست که انواع غذاهای مختلف و جدید و سنتی رو امتحان کردم

خوشحال میشم تجربیات خیلی خیلی ناچیز و کمم رو در اختیارتون بذارم

و خوشحالتر اینکه غذاها و طعم های جدیدی رو از دوستان یاد بگیرم

خوشبختانه تمام غذاها رو با هر ترکیبی دوست دارم و میخورم بجز: ســـیــــر

امید است در آینده ای نه چندان دور بتونم روابط خوبی با سیر برقرار کنم

دوستون دارم و مراقب خودتون باشید آشپزچه ها

نظرات 1 + ارسال نظر
p.t شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 16:40

سلـــــــــــــــــــــــــــــام سیمای گل ....
موفق باشی ...

ســـــــــــــــــــلام پی تی
مرسی یو تو...
--------------
استاد یعنی آقای مدیر میبینیــــــد ما اینجا هم تکالیف کلاس زبانمون رو انجام میدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد