آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

چیپس سیب زمینی و پنیر

به نام خالق سیب زمینی

سلام

(((اینجا به زودی عکس غذای نامبرده الصاق خواهد شد)))

امروز چیپس سیب زمینی و پنیر داریم

تو خونواده ما که همه خواهانشن حتی بابا

پس ارزش یبار امتحان کردنو داره

مواد دم دستی: !!!

سیب زمینی: برای هر نفر 2 تّا گُنده

پنیر پیتزا: هر چی دلتون میگه ولی دستور میگه 150 گرم

فلفل دلمه ای: 1 دونه فسقلی

ذرت: یک سوم پیمونه

قارچ: برای هر نفر 2 تا

سس بشامل: به میزان دلخواه (خودم نصف پیمونه سس فرانسوی استفاده میکنم)

آویشن: 2، 3 تا قاشق غذاخوری

نمک: یُخده

  سیب زمینی ها رو خلالی و سرخ کنید

آویشن رو به سیب زمینی ها اضافه کنید

فلفل دلمه ای رو نگینی ریز، خرد کنید

قارچ رو 4 قسمت کنید و بصورت ورقه های خیلی نازک برش بزنید؛ در غیر این صورت آب میندازه

ذرت رو بپزید، اگر کنسروش رو استفاده میکنید که چه تنبلتر!

فر رو یه ربع قبل روشن کنید

حالا همه مواد یعنی سیب زمینی های سرخ شده، فلفل دلمه ای، ذرت، قارچ ، آویشن، پنیر و در آخر سس رو بریزید توی ظرف و خوب با هم مخلوط کنید

روی مواد رو مجدد پنیر و آویشن بریزید و بذارید تو فر

وقتی پنیر آب شد غذا آمادست

با زیتون حسابی میچسبه

نوش جونتون

نکته1: چیپس سیب زمینی و پنیر بازاری، کالباس داره ولی این رسپی خونگیه.

نکته2: تو دستور اصلی این غذا سس بشامل هست ولی من هم سس بشامل رو امتحان کردم هم فرانسوی رو، و سس فرانسوی رو بیشتر میپسندم. پس به ذائقتون رجوع کنید.

نکته3: عکس هم میذارم. تو رم گوشیم بود که فعلا مشکل پیدا کرده

حتمنی درست کنید شاید بیشترین وقت رو سرخ کردن سیب زمینی بگیره ولی در عرض نیم ساعت آمادست

نظرات 5 + ارسال نظر
سوگلی یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 19:10

سلااااااام سیما گلی عزیز.ممنووووون
به به ..منتظر عکست هستیم.ایشالا اگه فرصت شد پنج شنبه درست میکنم

سلام سوگلی عزیزتر
حتما عکسش رو میزارم
اگر پنج شنبه تست کردی، فقط بیا خبر سلامتی خودت و خانواده رو به ما بده و برو
موفق باشی

ایلیا یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 23:18

bonjour
j'aime puces
merci pour ce

Bonne nuit
moi aussi. j'aime les puces beaucoup
je vous en prie
Bon appétit

سوگلی یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 21:27

سلااااااااام و دروووود بر آشپزچه سیما
من این غذارو امشب درست کردم با این تفاوت که آویشن یادم رفت بریزم و علاوه بر چیزایی که نوشتی من پیاز سرخ شده هم یکم ریختم.با سس فرانشه درست کردم.خیلییییییی خوشمزه شد.مرسی به خاطر این دستور غذا اینم عکسش:
http://s5.picofile.com/file/8121507068/DSC05149.jpg

سلام عزیزکم
باریکلا نوش جوووووووووونت
خوشحالم خوشت اومده
سوگلی عکس رو دیدم خجالت کشیدم عکس غذام رو بذارم
عکس غذات به تنهایی خیلی خوش رنگ و خوردنیه چه برسه به خود غذا
منم ممنونم که عکسش رو گذاشتی

p.t جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 11:14

سلام
خیلی هم عالی .....
به به ... من خیلی دوستش دارم..
سوگلی باریکلا چه خوب شدههههه

سلام پی تی
مرسی و نوش جونت
واقعا سوگلی دست مریزاد داره

سوگلی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 13:15

ممنون پی تی جون
بعد از عمری یه غذای خوب درست کردم


این دفعه دیگه آویشن یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد