آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

یک نوع پیراشکی یا سنبوسهD:


غذای امروز جزو غذاهای فست فودی بشمار میاد و موادش کاملا دل بخواهی هست.من چون عجله داشتم با هرچیزی که تو خونه داشتیم این پیراشکی رو درست کردم.البته ظاهرش بیشتر شبیه سنبوسه هست

 


 

مواد لازم برای درست کردن 10 سنبوسه:


  • قارچ 5-6 عدد متوسط
  • فلفل دلمه ای 1 عدد بزرگ
  • پیاز سرخ کرده 1 عدد متوسط
  • کالباس به مقدار دلخواه
  • سیب زمینی آبپز 4عدد کوچیک
  • رب یه قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل و آویشن و زردچوبه و کلا هرادویه به مقدار لازم
  • پنیر پیتزا
  • خمیر ورقه ای




اول پیازو سرخ کردم و فلفل هارو ریز کرده و داخلش تفت دادم.بعد قارچو ریز کردم و رو حرارت تفت دادم و کالباس های ریز رو بهش اضافه کرده و تفت دادم و ادویه  و رب اضافه کردم.بعد سیب زمینی هارو رنده کردم و همه مواد رو به هم اضافه کردم.بعد به خمیر ها سس زدم و یه مقدار پنیر و یه قاشق از مواد رو بهش اضافه کردم.و مثل سنبوسه بستمش.میتونید این سموسه هارو داخل روغن سرخ کنید و هم میتونید توی مایکروفر آمادش کنید.






اینم بعد از برش:دی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد