آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

موضوع خوشمزه های من

سلام به دوستان و آشپزچه های تنبل 

امروز میخوام یه موضوع به لیست موضوعات اضافه کنم به اسم خوشمزه های من (اگر اسم بهتری به ذهنتون میرسه پیشنهاد بدید)

تو این موضوع قراره درباره ی خوراکیای خوشمزه ای که میخوریم و یه جورایی مختص خودمونه و ازش لذت میبریم بنویسیم

این خوراکیا شامل هر خوراکی ای میشه فقط باید خوشمزه باشه و این موضوع بیشتر جنبه معرفی داره


+ به ذهنم رسید یه موضوع هم اختصاص بدیم به خوراکیایی که بیرون میخوریم و از طعمشون بگیم و رستوران یا ... معرفی کنیم نمیدونم شدنیه یانه نظرتونو در این رابطه بنویسید و اگه موافق بودید برای موضوع یه اسم بگید


+ موقع افتتاح وبلاگ آدرس وبلاگ ashpazcheha.blogsky.com بود که در اثر یه اشتباه نشد که این باشه و من یه d- بهش اضافه کردم حالا میشه آدرس رو به آدرس اولی تغییر داد به نظرتون تغییرش بدیم بهashpazcheha.blogsky.com یا همین آدرسی که الان هست باقی بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 


+ آشپزچه ها خواهشا مطالبی رو که مینویسن تو موضوعات جایگذاری کنن و اگه نیاز به موضوع جدیدی بود اعلام کنن

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگلی یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 17:26

سلام خانوم مودیره به نظرم همین آدرس بمونه بهتره.مخاطبامون مارو با همین آدرس میشناسن!!
اینم موضوع خوبیه.
توی دسته بندی ها غذاهای کشورهای دیگه هم اضافه بشه،خوب است!:دی
با تچکر از زحمات شما

سلام آشپزچه سوگلی
مخاطبامونو خوب اومدی یادم نبود
ولی فکر کنم آدرس به اسم خود وبلاگ باشه بهتره
مخاطبامون راحتتر پیدامون میکنن
واقعا احساس نیاز به این موضوع پیدا کردی؟؟؟؟؟
اگه آره بگو اضافه کنم
منم مچکرم از مشارکت شما

ایلیا شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 19:00

سلام
در مورد مواردی مثل درست کردن سرکه سیب،آموزش پاک کردن مرغ و ماهی، درست کردن تنقلات مثل پاپکرن کره ای و اینا
چه موضوعی به درد میخوره؟
من میگم یه موضوع باشه به عنوان مهارتهای آشپزی
این چیزای دیگه هم توی همون مخلفات باشه خوبه؟
اسم وبلاگ هم اون د برداشته بشه بهتره
اتفاقا برای من سوال بود چرا اینجوریه!

سلام
پاپ کورن و لواشک و اینا جاشون توی همین موضوع خوشمزه های منه دیگه
خوشمزه های من موضوعیه برای خوراکیایی که درست کردنش نیاز به توضیح زیادی نداره
و خوراکیای خوشمزه و مورد علاقه شما که امکان داره دیگران امتحانش نکرده باشن مثلا یه مورد که از شما یادمه سس انبست مثلا میتونید پیشنهادش بدید تا ساندویج هامونو با این سس بخوریم
تنقلات هم تو همین دسته خوشمزه های من قرار میگیره
اما برای پاک کردن ماهی و اینا اممممممم اسم عملیات در آشپزخانه چطوره؟؟
یاهمون مهارتهای آشپزی هم خوبه
اسمشو انتخاب کنید تا موضوعشو اضافه کنم
به احتمال قوی برداشته میشه
خب سوالاتونو بپرسید اینجا مدیریتش پاسخگویه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد