آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

لواشک آلو قرمز

اهل لواشک درست کردن هستید؟

الان فصل لواشکه هااااا

از من میشنوید لواشک شیرین درست کنید

از این میوه های زیادی رسیده استفاده کنید

خوب پاکش کنید هسته هاشو بگیرید

بعد بجوشونیدش

در نهایت هم از صافی که میتونه آبکش باشه ردش کنید و بریزید میون پلاستیک

البته ما خودمون از دیس و سینی استفاده کردیم

برای اینکه به سینی نچسبه یکم روغن مایه(زیتون) بزنید زیرش

بعدشم بزارید توی آفتاب

خیلی خوشمزه میشه

میتونید این میوه ها رو به کار ببرید

هلو- زرد آلو -آلو قرمز- آلو زرد

 

 

  خیلی ترشن اینا



http://s5.picofile.com/file/8133123092/Image221.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
خاتون جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 02:08

سلام
اگه روغن نمیریختی و روی پلاستیک بازش میکردی بهتر بود
چون طعم روغن مزه لواشکو خراب میکنه

سلام
آره باید توی پلاستیک میریختیم
مادرم فراموش کرد
منم وقتی اومدم دیدم دیگه ریخته رو سینی
البته روغنش اونقدرا نیست که بخواد طعمشو عوض کنه
ممنون

حدیث جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 18:57

سلام
زدم لایکو برای نظر خاتون
روغن روی لواشک خیلی حالگیریه
من وقتی عکسو نگاه میکنم:

سلام
فکر کنم دومین باره که یه پست رو لایک میکنید :|
راستی گوجه شورا چی شدن؟؟
قرار شد خبر بدین

حدیث جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 21:05

نه نه نه اشتباه نکنید من نظر رو لایک زدم نه پست رو
پست که بوی خباثت میده
کی من؟؟
گوجه شور؟؟؟
Key؟؟؟؟
کجا؟؟؟
باگوجه مینیاتوری هم خوشمزه میشه عایا؟؟؟؟

:|
بابا قرار بود درست کنید
که گفتین اگر خراب بشه تقصیر شماست و اینا
اصلا اصلش گوجه کبابیه(از اون کوچولوها)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد