آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

حلوا !؟ :|

یه سلام گرم تو یه ظهر گرم و تمشکی تابستونی

تو این هوا چقدر بستنی میچسبه


بچه آشپزا یه درخواست:

اگر ممکنه ممنون میشم دستور تهیه حلوا رو بهم بدید

چند وقتیه شدیدا هوس حلوا کردم

از چند تا سایت طرز تهیه ش رو امتحان کردم ولی خب متاسفانه نشد

حلواهای مامان واقعا یه چیز دیگه بود

………………………………………………

*یه نکته

اگر آرد رو به گرم میگید لطفا بگید حدودا چند پیمونه میشه

آخه من ترازو ندارم

دست گل همگیتون درد نکنه

دیگه نیاز به گفتن نیست که چقدر دوستون دارم


نظرات 1 + ارسال نظر
حدیث جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 19:06

سلام سیما
چیطوریایی؟
الهی هوس حلوا چردی؟
دستور خاتونو بدرست ایشاا.. که خوب میشه

سلام حدیث
هستم, نفس میکشم و خوبم
خیلیییییییییی, تو ماه رمضون یبار درست کردم ولی چون روزه بودم نتونستم تست کنم(بین خودمون باشه انقته این حلوا سفت شده بود کههههههه کلا قالب بشقاب شده بودو عین گچ تو قالب سس خرسی, (کاردستی بچگیمون) فرم گرفته بود, خخخخخخ)
حتماتو اولین فرصت درست میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد