آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

سالاد ماکارانی

به نام خدا


سلام


امروز با سالاد ماکارانی در خدمتتون هستم

یه غذای سریع و خوشمزه

مواد لازم(همش به مقدار لازم):

ماکارانی شکل دار

هویج آب پز

قارچ

ژامبون مرغ

کنسرو ذرت

فلفل دلمه

خیار شور ریز

روغن زیتون(یا سس مایونز)



  


روش تهیه:

ماکارانی رو که مثل همیشه میزاریم بجوشه و آبکشش که کردیم

میزاریم آبش بره

بعد میریزیمش توی ظرف و روغن زیتون رو بهش اضافه میکنیم

و هم میزنیم

قارچ، هویج و فلفل دلمه رو که خورد کردنشم  خودتون بلدین (هویج و فلفل نگینی خورد بشن)

رو باید یکم بخار پز کنیم

وقتی بخارپز شدن به ماکارنی اضافه میکنیم

باقی مواد رو هم به قبلیا اضافه میکنیم و مخطوط میکنیم


یه (پیش )غذای ساده و خوشمزه

فقط این غذا موندگاری زیادی نداره و باید سریع خورده بشه

مخصوصا اگر بهش سس مایونز بزنید!


نوش جان


نظرات 2 + ارسال نظر
حدیث جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 20:59

آورین آورین آشپزچه ایلیا
ماتو سالاد ماکارونی که درست میکنیم
هویج نمیریزیم به جاش فیله گوجه فرنگی میریزیم
قارچ خام منظورتونه؟؟
قارچم نمیریزیم
یک مقدار هم ژامبون گوشت تهیه کرده و میریزیم
ذرت هم برای تزیین
وگرنه همه مراحل شبیه سالاد شماست

خواهش میکنم
قارچ خام که یکم بخار پز شده
البته میتونید یکم تفش هم بدین
ولی من خودم قارچ خام رو بیشتر دوست دارم
ذرتشو بیشتر کنید بهتر میشه فکر کنم

خیال چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 13:42

سلام بچه ها
عالیه
ما هم همینطوری سلاد درست میکنیم با یووخووده تفاوت کوچولو
اینکه ژامبون نمیریزیم
و هویج رو هم خام رنده میکنیم(ولی ترکیب هویج پخته نگینی خیلی قشنگترش کرده)
سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم میریزیم
ما هم قارچ خام استفاده میکنیم
خلاصه اینکه دستتوت درد نکنه

سلام
خواهش میکنم
ان شاالله به شادی درست کنید
و همگی لذت ببرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد