آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

معرفی سایت

به نام خدا


دوباره سلام


این سایت به نظرم جالبه

خودم هوس کردم از توی دستوراتش میگو کبابی تند رو درست کنم

اگر کسی دستور پخت بهتری بلده بگه ممنون میشم

نظرات 2 + ارسال نظر
حدیث جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 20:51

سلام
یه چرخی زدم
به نظر سایت خوبی میاد
همین که برای هر مرحله عکس داره خیلی خوبه
دستتوت درد نکنه

سلام
آره سایت خوبیه
قسمت نظراتشم خوبه
توش کلی نکته داره
اتفاقا همکاری هم قبول میکنه!
منکه شدیدا علاقمند شدم بستنی سنتی و اون کباب تند میگوشو درست کنم
حالا ببینم کی فرصت میشه
خواهش میکنم

حدیث جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 21:14

راستی مهارت آشپزی چی شد؟؟؟؟؟
مهارت رو میخواستین آموزش بدین یا آموزش ببینین؟؟؟؟؟

فیلمشو دارم
باید ازش عکس تهیه کنم
هنوز فرصت نشده خوب نگاهش کنم
ولی چیز جالبیه
حالا ازش پست میزارم انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد