آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

املت جدید

سلام بر همه گرسنگان دنیا:|


غذای امروز وقت هایی پخته میشه که شما تک و تنها گوشه خونه افتادید و فریاد help me help me از نهادتون بلند میشه.

در این مواقع باید یجوری خودتونو با خون دل به یخچال برسونید و هرچیز خوردنی که دیدید بیرون بیارید تا باهاش یه چیزی درست کنید.

 

  •  مواد لازم در یخچال ما عبارت بودند از:


  • گوجه فرنگی
  • فلفل دلمه ای
  • تخم مرغ
  • پنیر پیتزا یه ذره
  • جعفری
  • پیازم از بیرون یخچال پیدا کردم


خب حالا پیازو ریز ریز میکنید و توی روغن سرخ میکنید تا قشنگ ترد بشه.بعد فلفل دلمه ایو ریز میکنید و تو روغن سرخ.بعد گوجه رو ریز و تو روغن سرخ و ادویه و نمک بهش اضافه کنید(همه موادو بعد این که تک تک سرخ کردید از ظرفتون بیرون بیارید و ماده دیگه رو تنها تفت بدید)

من چون خیلری دیگه گشنم بود یه لایه خمیر پیراشکی هم گذاشتم کف ظرفم و موادو به این ترتیب که اول گوجه بعد فلفل سبز و پیازو جعفری هم ریز میکنید میریزید روش و در آخر پنیر پیتزا هم روش میریزید و میزارید 5 دقیقه تو فر.و بعد بیرون میارید و ازش عکس میگیرید؟!؟!

خب تو این مرحله کارتون تموم نمیشه.بلکه میرید دوباره در یخچالو باز میکنید و یه دونه لیمو فسقلی پیدا میکنید و قشنگ میچکونید رو همون غذایی که درست کردید.بعدش هم بستگی به این داره که چقد گشنه باشید.من چون خیلی گشنه بودم با قاشق محتویاتو میزاشتم لای نون میخوردم:| دقیقا حس اینو داشت که پیتزارو بزارید لای نون بخورید:|خدا به همه گرسنگان عالم رحم کنه...


خب تا این لحظه که تقریبا 45 دقیقه از خوردن این غذا گذشته من از همین تریبون اعلام میکنم و خللی در عملکرد من ایجاد نشده و تقریبا سالم و سرحال هستم.



نظرات 3 + ارسال نظر
نسترن شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 21:43 http://zilou.blogfa.com

سلام عزیزم.
خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و اگر دوست داشتی سایت www.zilou.ir رو لینک کنی و به من خبر بدی تا لینک بشی

سلام بر شما
خانومای وبلاگ، وبشون به درد میخوره.استفاده کنید
با مدیر هماهنگ کنید.من چیکارم آخا

خیال چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 13:33

سوگلی از دست تو
جدا دستور آشپزی با طنز مخصوص سوگلی آدمو به وجد میاره
اینم میره تو منو تا بعدا سر فرصت درستش کنم
روحت شاد که روحمو شاد میکنی با نوشته هات


قابلی نیداش.خوشحالم خوشحال شدی
روحمان شاد روحتان شاد روحشان شاد

ایلیا پنج‌شنبه 20 شهریور 1393 ساعت 12:16

سلام
غذای جدید بود؟
غذای من درآوردی دوست دارم
به شرطی که خوشمزه باشه

سلام
بلی تقریبا.دیگه هرچی تو یخچال بود و قابل استفاده بود ریختم توش
خوشمزه بود:| من غذای بد مزه درست میکنم اصن؟:|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد