آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها
آشپزچه ها

آشپزچه ها

وبلاگ گروهی آشپزچه ها

نسکافه با عسل

سلام


میدونم غذا نیست

ولی خب تا حالا جایی ندیده بودم همچین ترکیبی رو

برای همین گفتم اطلاع بدم

شاید دوست داشته باشین درست کنید

مخصوصا برای روزهای سرد


دستور خاصی نداره

فقط برای شیرین کردن نسکافه از یه قاشق عسل استفاده کنید

هم سالم تر از شکره(اگر عسلتون اصل باشه) هم خیلی خوشمزه میشه

حتما یبار امتحان کنید

از وقتی اینو درست کردم هر روز دنبال بهانه نخوابیدن میگردم

  

نظرات 5 + ارسال نظر
p.t چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 20:26

چه جالب
به نظرتون با قهوه م میشه؟
---------------
نسکافه چه جوریه درست کردنش ؟
آخه ما خونه قهوه میخوریم
نسکافه رو معمولا بیرون خوردم
مثل قهوه ست؟
مثلا یه قاشق مرباخوری قهوه
یک و نیم قاشق م خ شکر؟
یه فنجون شیر؟
حیلی ضایعست الان سوالم ؟

نسکافه هم همون قهوس فقط قهوه ی فوری!
درواقع قهوه ای هستش که نیاز به جوشیدن نداره
مثل همین چایی نپتونهای خودمون در مقایسه با چایی
کافیه فقط یه لیوان آب جوش داشته باشین
و نسکافه رو بریزید توش و آمادس
البته شیر هم بهش میزنن و البته شکر
من خودم پودر شیر میریزم ولی میشه شیر داغ تازه هم ریخت
من برای یه لیوان اینجوری
یه قاشق پر از این قاشق شربت همزنی ها نسکافه میریزم
شیر هم اونقدر میریزم که رنگش روشن بشه
شکر هم اونقدر میریزم که مزش شیرین باشه و نه خیلی
که اخیرا به جای شکر عسل یه قاشق غذا خوری میریزم
خیلی عالی میشه

نه بابا چرا ضایع
من بعضی موقع ها میرم بیرون غذا بخورم
اسم غذاهارو که بلد نیستم
میگم آقا از اینا لدفن :|

آقاهه :|
غذاهه :|
بقیه مشتریا :|

p.t پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 20:28

ممنون بابت توضیح

خواهش میکنم

حدیث سه‌شنبه 11 آذر 1393 ساعت 20:53

سلام
خب غذا نباشه
خانوم مدیره مهربون وبلاگمون برای همین موضوع خوشمزه ها رو راه انداخت
من نسکافه رو با شکری که تو خودشه دوث دارم زیادی شیرین دوث ندارم
ولی خب میشه تجربه کرد
ممنون

سلام
دقیقا
گاهی این چیزای من در آوردی خیلی هم خوب میشن
اگر این خلاقیتها نبود شاید که نه حتما خیلی از غذاهای امروز رو نداشتیم!
فکر کنید مثلا اونی که برای اولین بار ماکارونی درست کرده چی توی فکرش بوده! یه غذای دراز دراز
خواهش میکنم
نوش جان

mefamart شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 14:47

فروش انواع قهوه ، نسکافه ، کاپوچینو .... با کیفیت و قیمت عالی در فروشگاه اینترنتی مفامارت. با ما در ارتباط باشید.
www.mefamart.ir
Email : avder@mefamart.ir

مظفر جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 16:30

نسکافه بحای شکر با عسل شییرین کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد